Bombki w październiku?



Witajcie.

Czytelnicy bloga pewnie sobie pomyślą, że przecież jeszcze mamy jeszcze październik a ja już wspominam o bombkach. Jednak z tego co widzę na Waszych blogach to sezon na ozdoby świąteczne w pełni. Ja jeszcze nie zdążyłam dokończyć mojego jesiennego wianka a u niektórych produkcja kartek/aniołków/śnieżynek/itp. w pełni (niestety mój pistolet spłatał mi figla i popsuła się wtyczka, niby nic strasznego, ale oczywiście ja tego nie zauważyłam i przy okazji wysiadł prąd na całym piętrze... ech...). Dużo osób przygotowuje swoje prace na kiermasze i targi świąteczne. Oczywiście w grudniu królują też prezenty pod choinkę. Wydaje mi się, że okres bożonarodzeniowy jest najbardziej owocny dla twórców. 
A jak to wygląda u Was? Myślicie już o sezonie świątecznym czy jeszcze jesteście myślami wśród jesiennych liści?

Oto zimowe diy, które dotychczas pojawiły się na Polskim Handmade:
Candy Cane
Bombka decoupage
Anioł z białej masy solnej
Przepis na aniołka z masy solnej
Eco gwiazdki
Ozdoby choinkowe - dzwonek
Fałszywe ciasteczka z masy solnej
Pomysł na bombkę

Powyższe posty możecie również zobaczyć nakierowując na zakładkę diy i wybierając dział Boże Narodzenie.

Udostępnij:

2 komentarze :

  1. 12 listopada ogłosimy na naszym blogu addicted to crafts szczegóły wyzwania, którego tematem przewodnim będą świąteczne projekty DIY. Będą fajne nagrody i mnóstwo inspiracji. Tak więc jesteśmy już mocno w temacie świąt i zapraszamy do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes