Nowe redaktorki

Witajcie.

Zgłoszeń jest sporo i jeszcze nie zdążyłam wszystkich przeczytać, ale chciałam ogłosić wybór dwóch pierwszych redaktorek.

Od dziś pomagać mi będą:

Kasia z bloga The Great Kate
Kasia z bloga Lavender and Rose stories

Właśnie teraz zorientowałam się, że wybrałam 2 Kasie więc razem ze mną będą 3 Katarzyny. ;D

Dziewczyny proszę o zarejestrowanie się na forum i wysłanie maila z wybranym przez Was nickiem. Nadam Wam wtedy funkcję moderatora i będziecie mały dostęp do tematu tylko dla redakcji. Tam znajduje się trochę informacji i miejsce do dyskusji. Dostęp do bloga dostaniecie jutro.

W następnym tygodniu wybiorę kolejne osoby więc macie okazję jeszcze się zgłosić.

Udostępnij:

1 komentarz :

  1. Dobrze, że pojawiają się nowe osoby, bo faktycznie pomysł fajny, ale niewiele się tu dzieje.

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes