DIY - Pompony z bibuły

Autorką diy jest Monika z bloga MiniArt.


Potrzebujemy:
- bibułę, u mnie 1 rolka bibuły = 1 pompon, rolka bibuły 50x200cm
- cieniutki drucik (florystyczny lub biżuteryjny), jeśli nie macie wystarczy sznurek,
- sznurek lub wstążka / tasiemka
- linijka, nożyczki


Rolkę bibuły tnę na pięć 40-sto cm odcinków, powstają prostokąty 40x50cm:


Składam na pół po dłuższym boku i rozcinam, powstaje 10 szt prostokątów 25x40cm:


Składam w harmonijkę po dłuższym boku:



Składam na pół aby wyznaczyć środek:


Na środku nacinam (wycinam trójkąciki) aby zwęzić ten środek:


Środek przewiązuję drucikiem i dowiązuję sznureczek lub tasiemkę:


 Brzegi zaokrąglam i rozchylam wachlarz:


Następnie rozchylam warstwa po warstwie:


aż utworzę cały pompon:


Udostępnij:

13 komentarzy :

  1. Dziękuję za publikację mojego kursu :)
    a czytelników zachęcam do zaopatrzenia się w bibułę i tworzenia pomponów na różne przyjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam takie na dekorację sali z okazji swojego ślubu tylko, że z gładkiej bibuły. Też wyszły ładne :)

      Usuń
  2. bardzo fajne,podobalomi sie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Łatwe w wykonaniu, a efekt bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że z marszczonej też ładnie wychodzi. A ja właśnie przed chwilą kupiłam gładką, bo wszystkie inne kursy pokazywały na gładkiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam z bibuły marszczonej ponieważ jest łatwiej dostępna, można kupić w każdym sklepie papierniczym :)

      Usuń
  5. Bardzo ladnie wyszly. Robilam takie rozowe dla corki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo małych fajnie by wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  7. super, dzisiaj będę produkować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł! Doskonały nawet do zabawy z dzieciakami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszlo 5 pomponów z bibuły 50x200cm tak ?

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes