DIY - Filcowy pojemnik

Autorką diy jest Karolina z bloga Sfilcowana Kraina






Co potrzebujemy?
- szary filc - grubość 3-5 mm, im grubszy tym sztywniejszy pojemnik,
- nożyczki oraz ewentualnie nóż obrotowy (ja użyłam również inne ostrze do uzyskania falistego brzegu),
- do noża obrotowego potrzebna będzie też mata,
- linijka lub centymetr,
- szpileczki,
- kreda krawiecka,
- maszyna do szycia.
Wielkość pudełka zależy od Was. Moje będą miały podstawę o wymiarach 30 cm na 25 cm i wysokość 10 cm. W związku z tym, wycięłam kawałek filcu o rozmiarze 50 cm na 45 cm. 

Kolejny krok to zaznaczenie 10 centymetrowych kwadratów w każdym rogu naszego kawałka filcu.

Następnie wycinamy zaznaczone rogi...
...spinamy krawędzie ścianek bocznych szpilkami...

... i zszywamy je. Ja zrobiłam to dwukrotnie dla większej wytrzymałości.

Ostatni krok to obrócenie pudełka tak aby szwy były w środku. 
Gotowe pudełko nie ma oczywiście prostych ścian, ale jak widać na zdjęciu poniżej, po włożeniu do niego jakiś rzeczy nabiera ono odpowiedniego kształtu. 

Udostępnij:

1 komentarz :

  1. No, i mam gotowy pomysł na apteczkę, która jak widać przy dzieciach musi być baaardzo pojemna i na tyle elastyczna co by pomieścić tą niebotyczną ilość medykamentów

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes