Wyzwanie Walentynkowe - głosowanie

DO OGLĄDANIA PRAC PROSZĘ UŻYWAĆ PRZEGLĄDARKI GOOGLE CHROME LUB MOZILLA FIREFOX. PRZY UŻYCIU INNYCH NIŻ WYMIENIONE MOGĄ SIĘ NIE WYŚWIETLAĆ NIEKTÓRE PRACE.

Termin zgłaszania prac upłynął więc pora na głosowanie. O nagrodę walczyć będą aż 22 osoby. Prac było więcej, ale niestety musiałam zdyskwalifikować niektóre z nich ze względu na ich publikację przed zakończeniem konkursu.

Mam nadzieję, że nie pomyliłam się nigdzie i że głosowanie przebiegnie prawidłowo.

Przypominam, że nagrodą w konkursie jest zestaw 'przydasi' ufundowanych przez Pasmanterię Wojtki.



REGULAMIN DLA UCZESTNIKÓW WYZWANIA WALENTYNKOWEGO

Dla przypomnienia zamieszczam obowiązujące zasady:
1. Prace zamieszczam anonimowo w kolejności zgłoszeń.
2. Do końca głosowania nie można nigdzie publikować prac biorących udział w Wyzwaniu Walentynkowym.
3. Zabrania się jakiegokolwiek nakłaniania, sugerowania na którą pracę należy głosować. Pamiętajcie, że ma to być anonimowe.
4. Uczestnicy wyzwania również mogą brać udział w głosowaniu (oczywiście nie można oddać głosu  na swoją pracę ;) ).
5. Wyniki głosowania zostaną ogłoszone 6.02.2013r.
6. Podczas ogłoszenia wyników jeszcze raz pokażę wszystkie prace biorące udział w konkursie wraz z linkami do blogów autorek.

Złamanie regulaminu dyskwalifikuje pracę.
Jeśli uważasz, że którakolwiek praca łamie regulamin napisz do mnie. spispolskichblogow@gmail.com


---------------------------------------------------------------------------------
REGULAMIN GŁOSOWANIA

1. W głosowaniu mogą brać udział tylko osoby będące zapisane w Spisie Handmade lub będące obserwatorami publicznymi Spisu Handmade. Głosy od anonimowych komentatorów nie będą się liczyły.
2. Każdej osobie przysługuje jeden głos.
3. Głosujemy w komentarzach podając numer wybranej pracy oraz adres swojego bloga (dla osób zapisanych do spisu) lub nazwę pod jaką obserwujemy Polskie Handmade.
Możecie skorzystać z poniższego formularza:

Głosuję na pracę numer:
Adres mojego bloga/Obserwuję jako:

4. Głosowanie trwa do 5.02.2013r. do godziny 24:00.
5. Głos łamiący regulamin będzie uznany za nieważny.

----------------------------------------------------------------
KLIKAJĄC NA ZDJĘCIA MOŻECIE JE POWIĘKSZYĆ I DOKŁADNIE OBEJRZEĆ :)
WSZYSTKIM BIORĄCYM UDZIAŁ W WYZWANIU ŻYCZĘ POWODZENIA.

PRACA NUMER 1


-----------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 2


---------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 3

--------------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 7

-----------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 8

-----------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 9

-------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 10

-------------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 11

--------------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 12

--------------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 13

---------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 14

-----------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 15

---------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 16

----------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 17

--------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 18

-----------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 19

-------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 20

------------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 21

-------------------------------------------------------------------------------------
PRACA NUMER 22


Udostępnij:

67 komentarzy :

  1. Szkoda, że tylko jeden głos. Najchętniej oddałabym na wszystkie, bo prace takie piękne :)
    Ale, że jednak tylko jeden mi przysługuję, oddaję go na pracę nr 10 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kto oddaje głos? :) Ojjj... bo będzie nieważny.

      Usuń
    2. katalin-handmade.blogspot.com

      Usuń
  2. Wszystkie prace są bardzo ciekawe. Gratuluję wybranym. Ja typuję pracę nr 19. Pomysł świetny, z humorem, praca dość skomplikowana i bardzo starannie dopracowana. Pozdrawiam
    Mój blog: niespokojnepalce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na pracę nr 7
    mój blog http://sutaszgochy-artsmak.blogspot.com/ AGRI1:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swój głos oddaje na numer 19. Sporo włożonej pracy i wspaniały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah.. doczytałam... Obserwuję jako Paczajka ;P

      Usuń
  5. głosuję na 15 cudno:) wszystkie prace piękne:)
    mebelinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie 19 :) Rewelacja :)
    Ania W z http://szydelkoweszalenstwo.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  7. Głosuję na pracę numer:PRACA NUMER 4
    Adres mojego bloga: tychna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosuję na pracę numer: 1
    Adres mojego bloga: http://promyk2004.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Promyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosuję na pracę nr 4 - zauroczyła mnie
    mój blog: madeleinehandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniec już tych moich Och i Ach bo rodzina spać nie mogła! ale ja miałam czas na "przespanie się z Tymi pracami" - wszystkie są piękne i każda ma w sobie to coś, ale

    zdecydowałam że swój głos oddam na pracę nr 7
    adres mojego bloga: mojakreatywna-agapa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. praca numer 4 - jest prosta i piękna.
    mój blog: http://katherineejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosuję na pracę numer: 19
    Adres mojego bloga/Obserwuję jako: http://pastelowy-imbryczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca nr 7 jest najładniejsza wg mnie!
    jestem w spisie jako www.mojerobotkowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widze, ze się kolezanki promują nawzajem, niby to nie wiedzac, ktora praca czyja.
    Przepraszam za literowki, ale nie mam polskich znakow w komputerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd to przypuszczenie? Ja nie mam pojęcia, zagłosowałam na pracę, która najbardziej przypadła mi do serca, choć niewątpliwie wszystkie są piękne i wiele pracy w nie włożono. Po co to mącenie?

      Usuń
    2. Niestety pewnie niektóre osoby poznają kto zrobił daną pracę, ale myślę, że większa liczba osób nie ma zielonego pojęcia.
      Np. ja mimo, że codziennie zaglądam na różne blogi ze spisu szczerze mówiąc nie wiedziałabym co do kogo przypasować. Oczywiście czytając zgłoszenia wszystko wiem i dlatego nie głosuję żeby ktoś mnie nie posądził o jakieś dziwne rzeczy. ;)

      Podsumowując nie wiem w jaki niby sposób powinno być przeprowadzone głosowanie i cały konkurs żeby wszyscy uznali je za sprawiedliwe. Bardzo trudna sprawa :)

      Usuń
    3. Oj, nie toczy się tu walka na śmierć i życie. Uważam, że jest to zabawa ...nie mam pojęcia, która praca jest czyja ...nawet nie czytałam zgłoszeń. Ale jeśli koleżanka zagłosuje na koleżankę to i tak jest tylko 1 głos.Bawmy się i nie doszukujmy się wszędzie zmowy.Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Glosuje na prace nr:22
    Jestem w spisie jako http://alicja-beautyhome.blogspot.co.at/
    Uzasadnienie:praca wskazuje na szeroki wachlarz umiejetnosci manualnych:szycie zabawek, praca z szydelkiem, haft wstazeczkowy, wywazenie proporcji i udany wybor kolorow zastosowanych w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Praca nr 10. na nią oddaję głos.
    W spisie figuruję jako: www.agadzieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja glosuje na prace nr 9.
    koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko jeden głos? szkoda...no to praca nr 4, prosta, ale jakaż wymowna.
    Ja ze swoją się spóźniłam :-((

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piękne prace i bardzo trudny wybór.
    Głosuję na pracę nr 22
    mój blog: http://sylwia77.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem szczerze, że nie mam zielonego pojęcia jaka praca do kogo należy!
    Różnorodne prace, trudny wybór. Głosuję na NR.19 !
    A tak bym chciała jeszcze na 14...
    Mój blog:
    http://oxigra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Głosuję na pracę numer: 10
    Adres mojego bloga : http://jasminyrekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że można oddać tylko jeden głos, chciałoby się więcej :)
    Głosuję na pracę nr 11. Mój blog: http://kawusiowa5handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Głosuje na pracę nr 7
    Adres mojego bloga: http://joasiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie prace są ...z sercem :)
    Głosuję na pracę nr 10.
    Mój blog:
    efkaraj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Głosuję na pracę numer: 10
    Adres mojego bloga: maikowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja głosuję na pracę nr. 10 :)
    obserwuję jako: Beata,
    blog: madewithmarmelade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Głosuję na pracę numer: 16.
    Adres mojego bloga: www.renik-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Głosuję na pracę numer: 15
    Adres mojego bloga http://adzia1313.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój głos na 19
    mój blog: http://grazynao.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Głosuję na nr 9 za oryginalny pomysł:)
    http://tykwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie prace są piękne ale mnie najbardziej przypadła do gustu praca nr.7
    adres mego bloga http://26elzbieta56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Głosuję na 4. Przecudna praca.
    drewnianomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Glos leci do niebalnej, i nie czerwonej pracy nr 5 :)

    To mowilam ja, muslitotek ;)

    Skrzydlatetotka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog nie jest w spisie a i w obserwatorach też nie zauważyłam. Jeśli to moja ślepota to proszę mnie poprawić.

      Usuń
  34. Głosuję na pracę nr 4
    http://byfema24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja głosuję na pracę numer 11
    Obserwuję bloga jako Deco-Wena
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja swój głos oddaję na numer 10.
    http://totkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Oddaję swój głos na pracę nr 7.
    nitkiariadny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Głosuję na pracę numer: 22
    Adres mojego bloga: http://malinapracowniahandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Głosuję na pracę nr 7
    koszkwiatow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Głosuję na pracę nr 9
    http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Głosuję na pracę nr 11
    wolnymczasem.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. wszystkie piękne :)
    ale głos na nr 11

    OdpowiedzUsuń
  43. ...ups nie dodałam adresu
    http://krakowiankajedna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. oddaję głos na numer 4
    http://wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Głosuję na pracę numer 19
    Mój blog: http://ja-artystyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. głosuję na pracę nr 16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety według regulaminu głosy od anonimów się nie liczą.

      Usuń
  47. Głosuję na pracę numer 11
    beva-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie chce być chamska , ale nie lubię cwaniactwa.
    Zgłaszam naruszenie regulaminu!
    Dostałam dziś pod postem swoim na blogu , pod apelem o pomoc dla Arturka komentarz od Mayyka :
    " Mayyka 5 lutego 2013 21:04
    cześć brakuje mi 1 przebicia głosu w http://polskiehandmade.blogspot.com/2013/02/wyzwanie-walentynkowe-gosowanie.html#more
    jeśli podoba ci się moja praca nr 4 no bym była wdzięczna za głos (do niczego nie namawiam)"

    Proszę o wyciągnięcie konsekwencji wobec danej osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://jasminyrekodzielo.blogspot.com/2013/02/pomoc-dla-arturka.html?showComment=1360096886874#c4131586730567927958

      Usuń
    2. Ojjj... nieładnie. Praca zostaje usunięta.

      Dziękuję za zgłoszenie.

      Jeśli ktoś zauważył jeszcze jakieś oznaki łamania regulaminu proszę o zostawianie komentarzy lub kontakt mailowy.

      Usuń
    3. ja tak na luzie tu zaglądam, wręcz hobbystycznie, a tu walka trwa!

      Usuń
  49. UPS...właśnie sama ukręciłam sobie bat na szyi...i zamieściłam swoją konkursową pracę na swoim facebooku...;/

    OdpowiedzUsuń
  50. Głosuję na pracę numer: 7
    Adres mojego bloga: http://arteria-art.blogspot.com/

    i tez dostałam maila z prośbą o głos od autorki pracy nr 4...

    OdpowiedzUsuń
  51. praca nr 11:)
    cathleenart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Why 1-Percenters Can Ignore profitIt turns out the vast majority of content that are available and
    analysts who are looking for? Rivals believes that such
    alleged rumors will start confusing people and that is what you
    have in your writing. You'll learn how to reach the number one spot in Goggle for your keywords.

    Also visit my blog post ... on search engine rankings

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes