Mapa blogerek

Witajcie.


Dziś dostałam maila od Kasi z pytaniem czy nie myślałam o stworzeniu mapy na której byłyby zaznaczone blogerki rękodzielnicze.
Oczywiście, że myślałam nad tym, ale zawsze pojawiał się problem w organizacji. Niedługo przekroczymy okrągłą 500 blogów zapisanych do spisu i jak to wszystko zmieścić na jednej mapce? Nagle dostałam olśnienia. Przecież google oferuje nam także mapy.


Pokaż Polskie Handmade na większej mapie

LINK DO MAPY: KLIK


Jeśli chcecie dołączyć do mapy musicie zamiesić pod tym postem komentarz według następującego schematu:

1. Nazwa wyświetlana:
2. Adres bloga:
3. Miejscowość:

UWAGA!
1. Nazwa wyświetlana: Tu podajemy swoje imię/nazwę bloga/itp. Ja wybrałam CatherineK.
2. Adres bloga: Będzie podany w opisie. Wyświetli się po kliknięciu oznaczenie.
3. Miejscowość: Podajemy tylko miejscowość przy której mam umieścić Waszą szpilkę (jeśli jest to mniejsza miejscowość to podajcie więcej danych takich jak np.powiat/województwo bo czasem zdarza się, że jest kilka miejsc o takiej samej nazwie). Proszę nie podawać szczegółowych adresów.  Jeśli mieszkacie zagranicą nie zapomnijcie podać kraju. 

Przyjmuję zgłoszenia wyłącznie od osób wpisanych do spisu. Postaram się akceptować zgłoszenia do 48h. Pod komentarzami będę pisać kto jest dodany więc można sprawdzać to na bieżąco.


Na forum również znajduje się dział w którym możecie szukać osób z swoich miejscowości/województw.

Udostępnij:

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes