Blog roku 2012

Witajcie.

Postanowiłam zgłosić spis do konkursu na blog roku 2012. Zebranie prawie 500 wspaniałych blogerek w jednym miejscu jest dla mnie wielkim sukcesem. Przypominam, że spis istnieje dopiero niecałe 4 miesiące.
Dlaczego postanowiłam zgłosić bloga? Nie spodziewam się wygranej. ;) Dzięki udziałowi w konkursie wiele osób ma szansę poznać naszą społeczność i może zostaną z nami na dłużej.  Oczywiście będzie mi niezmiernie miło jeśli oddacie swój głos na Polskie Handmade.

Aby zagłosować:
Wyślij SMS o treści G00515 Na numer 7122
( Po literce G znajdują się dwa zera)

Udostępnij:

6 komentarzy :

  1. Dziewczyny wysyłamy sms-y!!!
    Niech cała Polska wie jakie ma zdolne babeczki!

    Ja już wysłałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spis blogów to nasza właściwie byłaby po części wspólna wygrana:)Sms poszedł:)Powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sms wysłany, potwierdzenie prawidłowe :). Pozostaje trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłany i potwierdzony:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes