DIY - DESKI W STYLU MARYNARSKIM


Autorką diy jest Sandra z bloga WYDEKORUJ.


Co potrzebujemy:

deska drewniana
farby akrylowe (biała, niebieska)
pędzel
taśma malarska
drewniane dekory z motywem morskim lub muszelki
ewentualnie sznurek jutowy, wstążka

Etapy pracy:

1. Na początku malujemy deskę białą farbą akrylową i zostawiamy do wyschnięcia

(najlepiej pokryć dwoma warstwami farby)


2. Kolejnym krokiem jest przygotowanie pasów z taśmy malarskiej i przyklejenie na deskę.
3. Następnie wybranym kolorem pasującym do stylu marynarskiego malujemy wnętrze między pasami z taśmy.
4. Po wyschnięciu delikatnie ściągamy taśmę malarską.



5. Deseczka z paskami gotowa, więc możemy przystąpić do dekorowania.
6. Pracę przed przyklejeniem dekoru możemy zabezpieczyć lakierem. 
7. Do dekoracji wykorzystałam drewniane dekory, które wyszlifowałam papierem ściernym i przykleiłam klejem wikol na deseczkę (zostawiłam je w naturalnym kolorze, natomiast 
można je pomalować według uznania)
8. Na koniec dodałam dwa sznureczki połączone ze sobą i zawiązałam na górze deski i GOTOWE :)


Udostępnij:

Prześlij komentarz

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes