Aktualności

Dziś mam dla Was kilka informacji.

Ostatnio pojawił się problem z wyświetlaniem aktualności z Waszych blogów. Posty pojawiają się po kilku godzinach i/lub bez miniaturki zdjęcia. Wiem, że nie jest to tylko problem na tym blogu. Z tego co się dowiedziałam spowodowane jest to jakimiś zmianami lub aktualizacjami. Niestety pozostaje tylko czekać aż google zakończy swoje prace.

Aktualizacja blogów nadal jest wstrzymana ponieważ obecnie robię przegląd tych dotychczas dodanych. Jak słusznie kilka osób zwróciło mi uwagę w katalogu mamy sporą liczbę usuniętych lub zamkniętych pozycji. Pozbywam się więc nieaktywnych linków oraz tych blogów, które mają tylko kilka postów i nie były aktualizowane od co najmniej 3 miesięcy (zwykle ktoś zaczynał pisanie, ale w nim nie wytrwał). Jak wiecie blogów jest ponad 1000 więc zajmie mi to trochę czasu.

Dostałam też pytanie dlaczego na blogu jest teraz cała masa video diy a brak Waszych pomysłów. Cóż, jest tak ponieważ nie mam zgłoszeń. Na facebooku informowałam, że w ramach zbliżających się świąt będą pojawiały się posty o takiej tematyce. Można zamieszczać linki do postów jak i również Waszych filmików na youtubie. Jeśli takie otrzymam to prędzej czy później zostaną zamieszczone. Pamiętajcie również, że jeśli dodajecie nieostre zdjęcia (od nikogo nie wymagam zdolności fotograficznych, ale na zdjęciu musi być widać co dokładnie robicie), opis wykonania jest zagmatwany, itp. to taki post może zostać odrzucony.


Jeśli macie jakiekolwiek pytania możecie je zadawać pod tym postem.

Udostępnij:

1 komentarz :

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes