BLOG MIESIĄCA - FOTOROBÓTKI



Tytuł w miesiącu sierpniu (o matko jak to wyszło...)  zdobywa Julia z bloga FOTOROBÓTKI. Gratuluje!

1. Od jak dawna zajmujesz się rękodziełem?
Szeroko pojętym rękodziełem zajmuję się od ok. 2 lat. Wcześniej moją pasją była biżuteria hand made. 
Decoupage odkryłam ponad pół roku temu. Widząc wszędzie w sieci przedmioty ozdobione tą techniką postanowiłam sama spróbować.

2. Kto lub co Cię inspiruje?
Hmm...inspiracji mam wiele. Bardzo często inspiracjami są serwetki, patrząc na każdą z osobna mam jakieś wizje :)
Oczywiście inspirują mnie też przedmioty widziane na półkach sklepowych, jak i te napotkane w internecie.
Inspiracje są dosłownie wszędzie. 
Jednak zazwyczaj biorę pudełko, serwetkę i jakoś samo wszystko się w głowie układa :)

3. Jak widzisz swoją twórczość za kilka lat?
Na pewno nie opuszczę decoupage. Chciałabym dalej tworzyć dla siebie i dla bliskich. 
Pragnę nauczyć się szydełkować :) Czas pokaże co z tego wszystkiego wyniknie :)

4. Jaką masz radę dla zaczynających swoją przygodę z rękodziełem?
Przede wszystkim duuużo cierpliwości i wiary w siebie! 
 Wydaje mi się, że to jest najważniejsze, gdy uwierzycie w siebie będziecie tworzyć cuda. 

5. Co sprawia Ci największą radość w tworzeniu?
Najbardziej cieszę się, gdy mogę stworzyć coś dla kogoś. Cieszy mnie to, że mogę zrobić coś niepowtarzalnego, coś w co wkładam wiele pracy i serca. 

6. Czego nie lubisz podczas wykonywania swoich dzieł?
Z pewnością nie lubię, gdy coś mi nie wychodzi. Irytują mnie "paproszki", które wtapiają się w lakier podczas malowania. 
Nie cierpię braku weny. Jednak w tworzeniu więcej jest tych "plusów" i to mnie niezmiernie cieszy :)

7. Z której pracy jesteś najbardziej dumna i dlaczego?  
Wiadomo, że każdą pracę lubię. Jedną bardziej, drugą mniej. Wkładam w nie swoje serce, dlatego każda z nich ma dla mnie jakieś znaczenie. Są jednak takie dwie, które bardzo lubię. Skarbonkę na moje oszczędności oraz piórniczek, który powstał na Kramik Rozmaitości organizowany przez hospicjum.



8. Ile czasu dziennie poświęcasz na tworzenie?
Różnie. Nie tworzę codziennie. Wena najczęściej przychodzi w weekend, wtedy poddaję się swojej pasji i tworzę pół dnia albo więcej :)

9. Jaka jesteś prywatnie?
Z pewnością ambitna, ale także bardzo leniwa ;P

10. Czy masz jakieś pasje oprócz rękodzieła?
Oczywiście :) Moją drugą pasją jest fotografia, co zresztą również widać na moim blogu. Uwielbiam robić zdjęcia, sprawia mi to wielką frajdę, a jeszcze większą obróbka zdjęć. Kolejną pasją jest muzyka. Gram na gitarze i pianinie. Ukończyłam szkołę muzyczną. 

11. Co cenisz najbardziej w ludziach?
Szczerość i uczciwość! Cenię ludzi, którzy są pomocni.

12. Co rodzina i przyjaciele sądzą o Twojej pasji?
Rodzina i przyjaciele bardzo mnie wspierają. Często zamawiają sobie coś, wtedy bardzo się cieszę, bo wiem, że podoba im się to co tworzę :) Oceniają moje prace, słyszę od nich wiele miłych słów. Dodaje mi to wielkiej chęci do tworzenia.

13. Kilka słów do czytelników naszego bloga.
Pamiętajcie nie można się poddawać! Róbcie to co kochacie!
Rękodzieło naprawdę urozmaiciło moje życie. Pasja to niesamowita rzecz. Szukajcie inspiracji :)
Jeśli coś sobie postanowicie dążcie do celu! To bardzo ważne :)
Dziękuję za wyróżnienie to dla mnie wielkie zaskoczenie! 

Pozdrawiam wszystkich blogujących oraz Polskie Handmade :) Wiem ile czasu i serca trzeba włożyć w bloga. Podziwiam Was wszystkich :)






Udostępnij:

3 komentarze :

  1. Serdecznie gratuluję! Piękny blog i wiele fantastycznych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes