DIY - Wianek

Autorką diy jest Ewa z bloga Robie w domu





Będą Wam potrzebne:

- styropianowy wianek
- wstążka w ulubionym kolorze + kontrastująca
- szpilki
- igła z nitką
- guzik bądź koralik
- kawałek sznurka

Zaczynamy od przypięcia wstążki szpilkami z tylu wianka. Zaczynamy owijać go wstążką dookoła.






Na końcu, gdy owiniemy już cały, mocujemy koniec wstążki szpilkami do styropianu.





Mamy już wianek, teraz trzeba go jakoś ozdobić. I tu wszystko zależy od Waszej fantazji. Może to być kokardka, kwiatek. Ja zrobiłam coś pomiędzy :) Czyli ucięłam 4 kawałki wstążki o podobnej długości, zszyłam lekko, tak aby powstały pętle. Następnie położyłam je na rozłożonym sznurku, jedna pod drugą równolegle względem siebie, a prostopadle do sznurka. Potem związałam 2 końce sznurka i uformowałam kokardę :)





Za pomocą szpilek przytwierdziłam ją do wianka, a następnie także przy ich pomocy przymocowałam duży diamencik maskujący sznurek, łączenia. Ta dam...


Taki jest efekt:





Udostępnij:

2 komentarze :

  1. No to sobie taki zrobię, tylko zamiast koła styropianowego będzie to, co posiadam w domku. tekturka i wypełnienie poduszkowe,taśma klejąca i klej na gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie, cieszę się, że Cię zainspirowałam!

      Usuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes