DIY - Twiggy Bracelet

Autorką diy jest Kate z bloga  The Great Kate.

"...natknęłam się na ciekawy pomysł zrobienia tzw. Twiggy Bracelet – bransoletki z gałązek. Strasznie spodobał mi się ten pomysł, postanowiłam jak to ja, wnieść moją własną modernizację.
Mimo iż dziś u mnie krucho z czasem, zrobiłam sobie aż dwie!"


Do pierwszej bransoletki potrzebny będzie nam tylko cienki drucik, gałązka (polecam brzozowe są elastyczne) i złoty/srebrny sprej. Do drugiej będzie nam potrzebny jeszcze łańcuszek i zapięcia.

 

Bransoletka 2


A teraz w skrócie jak zrobić obie bransoletki :
1. Nawijamy drucik na gałązki (pamiętajmy by końce drucika zagiąć tak,
by w przyszłości nie zrobić sobie nimi krzywdy)
2. a) kształtujemy bransoletkę (dlatego ważne by gałązka była miękka i elastyczna)
    b) w przypadku drugiej bransoletki dochodzi nam jeszcze zamocowanie łańcuszka i zapięcia
3. Sprejujemy (pamiętajmy o zabezpieczeniu powierzchni
np. workiem foliowym, a rąk rękawiczkami).
4. Kiedy sprej z grubsza wyschnie, możemy odwiesić bransoletki na suszarkę, żeby z każdej strony dokładnie wyschły.
 

Udostępnij:

1 komentarz :

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes