DIY - Pomysł na kurczaka

Autorką diy jest Danuta z bloga Moje Cuda Cudeńka.

"...postanowiłam przygotować kursik na kurczaka bądź kaczuchę z wykorzystaniem prostych rzeczy,które znajdą się w każdym domu.Takie ptaszki robi się szybko i zawsze się udają.Można nimi obdarować najbliższych na Wielkanoc lub po prostu wykorzystać w swoich stroikach bądź innych pracach.Ja już od wielu lat ozdoby na wszelkie święta robię sama i zawsze się sprawdzają,nawet te najprostsze. "

Potrzebne materiały:

żółta rafia , sznurek (żółta włóczka lub bibuła)
gazeta
klej na gorąco lub magic( wiokol )
kawałeczek czerwonej kartki na dziób
rolka po papierze toaletowym
piórka albo tektura falista żółta
ziele angielskie na oczy
czerwony wyciorek
nożyczki
inne dodatki do wykończenia według gustu i pomysłowości


Z gazety robimy dwie kulki,jedną większą ,drugą mniejszą na głowę. Owijamy je żółtą rafią (włóczką czy nawet zwykłą bibułą).




Z rolki po papierze toaletowym wycinamy pasek szer.2-3 cm, owijamy go sznurkiem. Koniec sznurka ucinamy i przyklejamy.


Większą kulkę wkładamy do środka paska i mamy już brzuszek. Następnie przyklejamy głowę.


Przyklejamy wycięty z kartki dziób, oczy z ziela i piórka.


Kończymy według własnego pomysłu.
Ja doczepiłam jeszcze nóżki z wyciorka czerwonego i posadziłam kurczaka na podeście z rolki po papierze owiniętej wstążką zieloną.


Udostępnij:

Prześlij komentarz

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes