DIY - Eco gwiazdki

Do świąt został jeden dzień, ale zdążycie wykonać jeszcze eco gwiazdki.
Pomysł nadesłała Karolina z bloga Sfilcowana Kraina. KLIK


1. Zaczynamy od spłaszczenia rolki po papierze toaletowym i wycięcia pasków o szerokości około 1,5 cm. Powstaną takie łezki jakie widać na zdjęciu.
2. Następnie sklejamy pięć takich części, by powstała pięcioramienna gwiazdka.


3. Malujemy gwiazdki na dowolny kolor. Moje są białe, ale kilka z nich pomalowałam wewnątrz na czerwono.


4. Spryskujemy gwiazdki brokatem lub sztucznym śniegiem. Ja użyłam takiego w sprayu. Nie jest to tak dobrze widoczne na zdjęciu, bo brokat nie mieni się tak jak zakładałam. Pokryte śniegiem bardziej mi się podobają.



5. Z filcu wycinamy kształt listków i owoców ostrokrzewu i przyklejamy do krawędzi.


6. Tak wygląda gotowa gwiazdka z czerwonym wnętrzem. Moje powiesiłam na żyłce.

Udostępnij:

4 komentarze :

  1. Pięknie! Świetny pomysł. *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta Bożego Narodzenia to niezwykły, pełen tradycji, okres w życiu każdego człowieka.
    Niech te święta będą niezapomnianym czasem spędzonym z bliskimi, w rodzinnym gronie, bez stresu, pośpiechu i zmartwień.
    Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes