DIY - Recyklingowa bransoleta

Autorką kolejnego diy jest ka.ma.mi z bloga Twórczy Nieład. KLIK


Bransolety są łatwe w wykonaniu. Nie jest to też żadna nowość, ale może kogoś akurat zainspiruje:-)
Do wykonania bransoletki potrzebne będą:
  • stare plastikowe bransolety (jeśli takich nie posiadacie możecie użyć pierścienia wyciętego z plastikowej butelki);
  • resztki muliny bądź kolorowych włóczek;
  • klej (użyłam kleju na gorąco z pistoletu);
  • nożyczki.




Doklejamy nić kroplą kleju. Następnie owijamy równo i ściśle wokół bransoletki.


Koniec nici podklejamy, najlepiej od wewnątrz bransoletki. Kolejne kolory nici doklejamy tak jak na początku.


Gdy owiniemy już całą bransoletę końcówkę nici podklejamy. Klej, którego używałam jest przezroczysty, dlatego jest on niemal niewidoczny i nie szpeci bransolety. Jeśli jednak używacie kleju, który może odbarwić nić, polecam wciągnięcie końcówki pod nawinięte już nitki, podobnie jak przy wykańczaniu robótek na drutach czy szydełku (końcówkę nici nawlekamy na igłę, którą wbijamy pod kilka "zawijasów", przeciągamy igłę, ucinamy nitkę).











Udostępnij:

5 komentarzy :

  1. No niby banalne ale ja o tym nie pomyślałam;) teraz juz wiem co zrobie ze starymi bransami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra patent. Fajnie też wyglądają butelki oklejone w ten sposób grubą włóczką lub sznurkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha no nieźle, ja właśnie taką robię. Dorwałam stare i wełnę ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes