BLOG MIESIĄCA - MARTYNKOWO




Gratulacje dla zwyciężczyni i zapraszam do odwiedzin jej bloga MARTYNKOWO.


1. Od jak dawna zajmujesz się rękodziełem?

Od jak dawna hmm … właśnie się zastanawiam i na pewno nie będę w tym odrębna

jak powiem, że od dziecka.

Pierwszy był ołówek szkice, rysunki techniczne, a potem szydełko, maszyna do

szycia, koraliki, masy plastyczne etc.

To nie były łatwe czasy w których dojrzewała moja pasja - dobry ołówek był na wagę

złota, uwielbiałam ich zapach i wspaniałą kreskę, ale na pewno to były czasy szalenie

kreatywne zwłaszcza dla mnie gdy głowa pełna pomysłów a w sklepach pustka.


2.  Kto lub co Cię inspiruje?

Inspiracją dla mnie była i jest moja córeczka uwielbiam ten stan: gdy opowiada mi o

swoim pomyśle, a ja w głowie buduję obraz jej pomysłu oprawiam go najlepiej jak

potrafię – i udaje się .

Zakochana jestem w niesamowicie prostych projektach Tone Finnanger to ona

inspiruje mnie do szycia.


3. Jak widzisz swoją twórczość za kilka lat?

Trudno powiedzieć nie mam sztywnych planów raczej czekam na to co czas

przyniesie.


4.  Jaką masz radę dla zaczynających swoją przygodę z rękodziełem?

Moja rada to czysta przyjemność z tego co się robi. Każda moja praca jest wyjątkowa

bo tak ją traktuje jest pomysł, plan, szkic, a kiedy trafia w moje ręce ona sama dyktuje

co i jak ma być.


5.  Co sprawia Ci największą radość w tworzeniu?

Zadowolenie odbiorców to najpiękniejsze uwieńczenie mojej pracy.


6.  Czego nie lubisz podczas wykonywania swoich dzieł?

Nie ma takiej rzeczy której nie lubię każdy etap powstania jest dla mnie tak samo

ważny i z takim samym zaangażowaniem traktowany.


7.  Z której pracy jesteś najbardziej dumna i dlaczego?

Jak już pisałam każda praca jest dla mnie niesamowicie ważna ale jest jedna taka

praca przygotowana na aukcję charytatywną, która bez apelacyjnie skradła moje

serce Alicja.



Dumna jestem z moich króliczków bo tak naprawdę nasza przygoda zaczęła się

właśnie od nich.

           
8. Ile czasu dziennie poświęcasz na tworzenie?

Każdą wolną chwilę poświęcam na tworzenie czasami Wam wrażenie, że wolnych

chwil to raczej nie mam.


9.   Jaka jesteś prywatnie?

Jaka jestem? to trudne pytanie jestem szczerą, radosną marzycielką ciągle

poszukującą swojego miejsca na ziemi. Typem wrażliwca, który potrafi rozpłakać

się ze wzruszenia i kochającą mamą. Zdaje się że los nas nie oszczędził choroba

dziecka mój wypadek ale chcę łapać każdą dobrą chwilę i pozostać z nią na

dłużej.


10. Czy masz jakieś pasje oprócz rękodzieła?

Kiedyś napisałabym że zbieranie znaczków, a dziś bez wątpienia podróże nowe

miejsca mnie zachwycają.


11. Co cenisz najbardziej w ludziach?

Cenię w ludziach szczerość, radość a ostatnio dobroć taką bezinteresowną

czystą dobroć.


12. Co rodzina i przyjaciele sądzą o Twojej pasji?

Hmm rodzina - niektórym przeszkadzają wszechobecne nitki, sterty ścinków, ale

są też tacy ich znacznie więcej, który uwielbiają i proszą o więcej.


13. Kilka słów do czytelników naszego bloga.

Czasem zerkam na taką myśli: „By stać się kimś w swoim fachu, trzeba mieć

talent, determinację do ciężkiej pracy i odrobinę szaleństwa w duszy.”







Udostępnij:

Prześlij komentarz

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes