DARMOWE SZABLONY #1

SIMPLE

Witajcie.

Dawno temu pisałam o pomyśle na tworzenie szablonów dla czytelników Polskiego Handmade. Wreszcie udało mi się go zrealizować i dziś mogę pochwalić się Wam pierwszym dziełem a mianowicie szablonem SIMPLE, który to możecie zobaczyć tutaj.

Jak zainstalować szablon?
Panel bloggera > Szablon 
W prawym górnym rogu znajdziesz przycisk 'Utwórz/przywróć kopię zapasową'.
Następnie klikamy 'wybierz plik', znajdujemy wcześniej zapisany plik z szablonem i wciskamy 'przekaż'. Teraz należy zaczekać, aż szablon się załaduje. Koniec. :)


POBIERZ SZABLON


SZABLON JEST CAŁKOWICIE DARMOWY, ALE WARUNKIEM UŻYTKOWANIA JEST STOPKA INFORMUJĄCA O JEGO AUTORCE. USUWAJĄC INFORMACJĘ DOPUSZCZASZ SIĘ KRADZIEŻY.

Oczywiście tworzę też szablony indywidualne, ale o tym przeczytacie więcej w zakładce menu SZABLONY.

Udostępnij:

4 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłem przekonany, że chodzi tutaj o szablon malarski https://www.maxsc.com.pl/grawer/szablony-do-malowania a tu mowa o stronie internetowej. No cóż przecież jest wiele różnych szablonów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poniekąd dla mnie w głównej mierze teraz liczy się to aby wiedzieć jakie gadżety reklamowe są godne polecenia. Z tego co udało mi się ustalić to na pewno bluzy z logo od https://mediadesign.pl/pl/c/Bluzy-z-logo/74 są zdecydowanie bardzo dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes