BLOG MIESIĄCA - GALERIA RZECZY ŁADNYCH

Gratulacje i zapraszam do odwiedzin zwycięskiego bloga GALERIA RZECZY ŁADNYCH.


1. Od jak dawna zajmujesz się rękodziełem?

Rękodziełem zajmuję się od kilku lat. Zaczęło się na studiach. Miałam sporo czasu wolnego i przez to trochę nudziłam się. Sposobem na nudę okazało się tworzenie. Na początku dość długo szukałam swojej techniki. Początki były trudne, nie zawsze wychodziło tak jak chciałam i dana technika nudziła mi się. Zaczęłam od masy solnej. Produkty dostępne i dosyć tanie. Jednak nie wychodziło mi to ładnie. Podglądałam w sieci inne osoby pracującej w tej technice i szybko zniechęciłam się. Potem było tworzenie biżuterii. Inwestowałam w to swoje oszczędności. Po jakimś czasie znów czułam, że to nie jest to. A potem siostra pokazała jak szydełkuje się. Włożyłam w to ciężką pracę i dziś po ok 5 latach jestem zadowolona ze swoich prac.


2. Kto lub co Cię inspiruje?

Inspiracje są wszędzie, w całym otaczającym nas świecie. Tylko nie każdy je dostrzega tak samo. Ja uwielbiam gotować i piec i tutaj widzę swoje inspiracje. Siedzi we mnie taka mała dziewczynka, która spełnia swoje dziecięce marzenia. Uwielbiałam się bawić w gotowanie i sklep, a dziś staram się wyszydełkować taką zabawkę.


3. Jak widzisz swoją twórczość za kilka lat?

Za kilka lat mój warsztat i umiejętności będą na wyższym poziomie. To co dziś mi sprawia trudność wiem, że już niedługo nie będzie dla mnie żadną tajemnicą oraz ograniczeniem. Chcę nadal szydełkować i posiadać większe umiejętności szyciowe.


4. Jaką masz radę dla zaczynających swoją przygodę z rękodziełem?

Nie należy poddawać się. Trzeba włożyć ogromną pracę, aby osiągnąć dany rezultat. Jeżeli nawet czasami nam się wydaje, że nie mamy talentu czy umiejętności należy uwierzyć w siebie. Może czasami potrzebujemy więcej czasu, wiedzy i ćwiczeń do osiągnięcia danego celu, ale pamiętajmy jest to w zasięgu naszej ręki.


5. Co sprawia Ci największą radość w tworzeniu?

Największą radością jest ostateczny efekt danej pracy oraz moment, w którym otrzymuję pochwały, że dana praca jest ładna.


6. Czego nie lubisz podczas wykonywania swoich dzieł?
Nie lubię spieszyć się. To sprawia, że zaczynam denerwować się. Praca wtedy jest niedokładna, krzywa i powstaje bo musi. Wtedy jedynym rozwiązaniem jest odłożenie danej rzeczy na następny dzień. Inaczej znika cała radość tworzenia.


7. Z której pracy jesteś najbardziej dumna i dlaczego? 
Jestem dumna z szydełkowego jedzenia. Jest ich mnóstwo. Ostatnio powstał u mnie uroczy warzywniak. Jest to spełnienie mojego marzenia z dzieciństwa. Gdybym mogła takim bawić się w dzieciństwie byłabym szczęściarą:)




8. Ile czasu dziennie poświęcasz na tworzenie?

Wydaje mi się, że dużo czasu poświęcam. Po pracy mogę sobie usiąść, chwycić szydełko i tworzyć. Ta czynność daje mi wiele radości. Czasami są to dwie godziny, a w weekendy mogę tworzyć cały dzień.


9. Jaka jesteś prywatnie?

Prywatnie jestem osobą nieśmiałą. Zakochaną w szydełkowaniu i gnającą za marzeniami. Staram się dostrzegać dobro i jak najmniej się smucić. Wiem, że trzeba się cieszyć z tego co się ma i pracować nad sobą. Mam cudownych rodziców, kochane rodzeństwo, dwa słodziaki w rodzinie siostrzenicę i siostrzeńca, kochającego narzeczonego i dużą rodzinę.


10. Czy masz jakieś pasje oprócz rękodzieła?

Bardzo lubię piec, gotować i robić zdjęcia. Jesienią lubię założyć ciepłą kurtkę, wziąć kosz i iść do lasu na grzyby. Lubię wsiąść na rower i pojeździć po wsi.


11. Co cenisz najbardziej w ludziach?

Szczerość, dobroć, ciepło i chęć niesienia pomocy.


12. Co rodzina i przyjaciele sądzą o Twojej pasji?

Tak na prawdę nie wiem co wszyscy o tym sądzą. Czy uważają, że to fajne czy dziecinne. Też nigdy o to nie pytałam. Wiem jedno, że są na bieżącą, podglądają co tworzę i niektórzy chwalą:)


13. Kilka słów do czytelników naszego bloga.

Sukcesu nie zdobywa się od razu. Zdobywany małymi kroczkami cieszy bardziej. Z umiejętnościami jest podobnie. Jeżeli jesteśmy smutni, znajdźmy coś co sprawia nam przyjemność i radość. Cieszmy się małymi sukcesami.









Udostępnij:

2 komentarze :

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes