DIY - Pudełko z plastikowej butelki


Blog autorki diy to mam wenę.


"Butelkę z coca-coli jest bardzo łatwo wykorzystać i zrobić z niej przydatne pudełko na... co się chce :) 
U mnie służy do przechowywania kwiatków, które wcześniej wkładałam do woreczków strunowych, ale zdarzyło się, że i tak uległy zniszczeniu. W naszym wszechmocnym internecie :D znalazłam przepis na takie pudełeczko. Można je wykonać z 0,5 l a można z litrówki (będzie większe). Dlaczego akurat butelka z coca-coli? Bo tylko ta posiada takie charakterystyczne paski, które umożliwiają "przetwórstwo" :P"




Będziemy potrzebować:



1. Opróżniamy butelkę i dla niektórych, z pewnością, będzie to najprzyjemniejsza czynność ;), myjemy i suszymy.



2. Odcinamy górną część, dokładnie tam, gdzie kończy się miejsce na etykietę.



3. Rozcinamy kubeczek wzdłuż rowków wytłoczonych na butelce tak, aby powstało 5 płatków. Rozcinamy do momentu, w którym butelka zmienia swój kształt.



4. Zaokrąglamy rogi płatków.



5. Zaginamy płatki do środka butelki, jeden na drugi. Jeśli płatek nie chce się domknąć, można delikatnie pogłębić nacięcie wzdłuż rowków.


Done :)
















Udostępnij:

1 komentarz :

  1. Plastik jest jednak dobrym materiałem. Można z niego wykonac nawet takie pudełko.

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes