DIY - Pokrowiec ze swetra

Autorką diy jest negatyfffka z bloga DIY po Polsku czyli coś z nieczego





Materiały:
- sweter,
- tasiemka/sznurek/włóczka,
 -nożyczki



Sposób wykonania



1. Rozcinamy wszystkie szwy naszego swetra bardzo delikatnie aby sweter nie zaczął się pruć.



2. Uzyskujemy tym sposobem "przód", "tył" i dwa rękawy swetra.



3. Następnie bierzemy do ręki "przód" i przeciągamy na wysokości 2 cm od krawędzi tasiemkę/sznurek/włóczkę dookoła materiału.



4. Gdy cały materiał wokół będzie tak jakby zafastrygowany ucinamy tasiemkę/sznurek zostawiając 5 cm zapas. Z "tyłem" robimy to samo.



5. Ubieramy sweter na krzesło dopasowując rozmiar ściągając tasiemki i zawiązujemy kokardkę. Dzięki temu sweter nie będzie spadał z krzesła i ciasno do niego przylegnie.



A ponieważ zostały mi rękawy spodziewajcie się kolejnych diy z ich udziałem w roli głównej!



Udostępnij:

2 komentarze :

  1. pomysl jest genialny i do nasladowania... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mnie fascynowało to, że z różnych ciuchów można jeszcze zrobić coś dodatkowego. Ja bardziej staram się wykorzystywać włóczkę z moheru https://alewloczka.pl/pl/c/Wloczki-z-moheru/18 i pracować na drutach, aby zrobić coś od samego początku.

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes