Blog tygodnia - Pracownia Titani

Postanowiłam przyznać wyróżnienie Dominice z bloga Pracownia Titani. Powód jest banalnie prosty, jej blog to ogromna kopalnia wspaniałych pomysłów i inspiracji.

Zapraszam też do przeczytania wywiadu z Dominiką.


1. Od jak dawna zajmujesz się rękodziełem?
  Tak naprawdę to już od wielu lat. Byłam jeszcze w szkole podstawowej, lub był to początek liceum, jak zaczęłam swoją przygodę z rękodziełem. Pamiętam, że zrobiłam kwiaty z bibuły, były to róże. Moja mama się nimi zachwyciła i tak to się zaczęło. 

2. Kto lub co Cię inspiruje?
  Praktycznie wszystko co mnie otacza; moja córka, mój syn, moja rodzina i znajomi, przyroda, architektura, czasopisma i internet. 

3. Jak widzisz swoją twórczość za kilka lat?
  No cóż, jest to pytanie bardzo problemowe, ale na pewno chciałabym, żeby to co robię było doceniane. Ktoś kiedyś powiedział mi, że droga do sukcesu jest jak drabina - nie wiadomo ile ma szczebli ani jaka jest wysoka, ale powoli się po niej wspinamy, niektórzy po jednym inni po dwa szczeble, ale w końcu dotrzemy na szczyt. Myślę, że chciałabym tam dotrzeć i zobaczy jak tam jest.

4. Jaką masz radę dla zaczynających swoją przygodę z rękodziełem?
  Najważniejsze to jest nie bać się chwalić tym co robimy, pokazujmy to całemu światu i pokonujmy te szczeble na tej drabinie. 

5. Co sprawia Ci największą radość w tworzeniu?
  Chwila ciszy i zapomnienia o codziennych problemach. No i to, że innym się podobają moje wymysły!

6. Czego nie lubisz podczas wykonywania swoich dzieł?
  Bałaganu, który później trzeba uprzątnąć. 

7. Z której pracy jesteś najbardziej dumna i dlaczego?  
 Jest tego mnóstwo, praktycznie za każdym razem jestem zadowolona z tego co zrobiłam ostatnio, ale tak w pamięci przypadły mi dwie rzeczy: wianek z papierowych kwiatów, bo naprawdę dużo się napracowałam i jest kolorowy oraz kokardy, bo są proste i efektowne. 


8. Ile czasu dziennie poświęcasz na tworzenie?
Często jet to nawet cały dzień, dlatego że moja praca na tym polega. Hobbystycznie zajmuję się rękodziełem a na co dzień projektuję śluby. 
8. Jaka jesteś prywatnie?
Podobno jestem nerwusem, ale jakoś nie mogę w to uwierzyć! 

9. Czy masz jakieś pasje oprócz rękodzieła?
O tak! Oczywiście jest ich wiele, np. rysunek artystyczny, fotografia, grafika komputerowa, projektowanie ślubów, animacje dla dzieci, ilustracje do książek itp. Nie wszystkimi się chwalę, bo nie mam takiej potrzeby, czasem trzeba zrobić coś dla siebie i swojej rodziny.

10. Co cenisz najbardziej w ludziach?
 Jest tego bardzo dużo, ale na dzisiaj to jet otwartość.

11. Co rodzina i przyjaciele sądzą o Twojej pasji?
No właśnie co sądzą? Rodzina i przyjaciele, jak to oni, zawsze są mili.

12. Kilka słów do czytelników naszego bloga.
Ponieważ zbliżają się wakacje i każdy z nas planuje jakieś wycieczki lub wczasy, chcę Was zachęcić do odwiedzenia moich stron, a mieszkam w pięknej przestrzeni górskiej, w Beskidach, na Śląsku Cieszyńskim, w Ustroniu. Ustroń otoczony jest pięknymi górami, malowniczą i pachnącą zielenią, jest rozdzielony na pół rzeką Wisłą, w której można się schłodzić w upalne lato. Jest tu wszystko! Dla miłośników gór - są góry, dla miłośników narciarstwa - są stoki narciarskie, dla miłośników leniuchowania - są zielone plaże nad Wisła, dla miłośników zwierząt - jest piękny Par Niespodzianek, dla tych co lubią adrenalinę - są parki linowe, dla miłośników dinozaurów - jest Park Dinozaurów, dla wędkarzy - wiele ryb w Wiśle, dla kolekcjonerów syrenek - zapraszam na Zlot Syrenek w Jaszowcu, dla kucharzy - wiele karczm i restauracji, i wiele, wiele innych atrakcji.


 -------------------------
Dziękuję Dominice za poświęcenie czasu na odpowiedzenie na moje pytania i gratuluję wyróżnienia.

Udostępnij:

11 komentarzy :

  1. To ja dziękuję za wyróżnienie! Była to dla mnie ogromna przyjemność móc podzielić się z Wami moimi przemyśleniami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi miło poznać.piękne rzeczy tworzysz!!bardzo miłe dla oka.i dziękuję za umożliwienie poznawania pięknych blogów!!!!!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blog i cudowne pomysły!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny blog! będę oglądać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba wywiad. Świetne pomysły i wykonanie. Będę zaglądać na blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły i cudowne wykonanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy tworzy Dominika, gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, na pewno zajrzę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim i zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj-ale tu pięknie.Pozdrawiam i rozgoszczę się na dłużej.Piękne rzeczy tworzysz.W wolnej chwili zapraszam w odwiedzinki do Dobrych Czasów.J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne ozdoby. Idealne żeby powiesić gdzieś w pokoju na szafce albo na oknie. Jak wygląda kwestia ich kupienia? Czy trzeba szukać np. na allegro?

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes