Wyzwanie - Przywołaj wiosnę!

Zapraszam Was na kolejny konkurs. Tak jak w poprzednim wyzwaniu sponsorem nagród jest Pasmanteria Wojtki.


Nagrodą za zajęcie 1 miejsca są takie oto 'przydasie':






TEMAT WYZWANIA: PRZYWOŁAJ WIOSNĘ!
Interpretacja tematu oraz technika wykonania dowolne.

Proszę wszystkich o uważne czytanie regulaminu ponieważ jeśli go nie wypełnicie praca będzie zdyskwalifikowana.

W poprzednim wyzwaniu pojawił się problem z wyświetlaniem niektórych zdjęć w przeglądarce Internet Explorer. Nie wiem czym to było spowodowane (prawdopodobnie jakieś zamieszanie w html). Niestety moja wiedza informatyczna nie sięga aż tak daleko więc musicie brać pod uwagę to, że znowu może coś być nie tak. Według statystyk bloggera z tej przeglądarki korzysta 11% użytkowników spisu. 

Regulamin zgłoszeń:

1. W konkursie mogą brać udział wyłącznie blogi zapisane do Spisu Polskich Blogów Handmade.
2. Na swoim blogu musicie zamieścić informacje o udziale w konkursie w postaci poniższego banera z przekierowaniem w pasku bocznym.
3. Następnym krokiem jest wysłanie jednego zdjęcia pracy konkursowej (może być w formie kolażu) wraz z linkiem do swojego bloga na e-mail spispolskichblogow@gmail.com
W temacie proszę wpisać 'PRZYWOŁAJ WIOSNĘ!'.
4. Praca musi być wykonana specjalnie na to wyzwanie i nigdzie nie publikowana do końca konkursu. Każdy może zgłosić jedną pracę.
5. Prace można zgłaszać do 17 lutego 2013r. do godziny 24:00.
6. Zabrania się jakiegokolwiek nakłaniania, sugerowania na którą pracę należy głosować. Pamiętajcie, że ma to być anonimowe. 

7. Dnia 18 lutego 2013r. prace pojawią się na Polskim Handmade i rozpocznie się głosowanie. 
8. Prace będą zamieszczane anonimowo.
9. W głosowaniu będą mogły wziąć udział wyłącznie osoby, których blogi są zapisane do Spisu Polskich Blogów Handmade. Każdej osobie będzie przysługiwał jeden głos.
10. Konkurs wygrywa osoba, która zbierze najwięcej głosów.

11. Sponsorem nagród jest firma Wojtek z siedzibą przy Al. Piłsudskiego 109, 92-332 Łódź.

Udostępnij:

18 komentarzy :

  1. Zapomniałam o najważniejszym. Pamiętajcie, że to tylko zabawa. Oczywiście każdemu będzie miło jeśli wygra nagrodę, ale czy warto tracić nerwy z tak błahego powodu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę biore udział w konkursach i wszędzie są nieporozumienia a czasami jest ostro nie przejmuj się jestem wdzięczna za to że chce ci się to organizowac i poswiecasz swój czas to trzeba docenić,ja bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. praca może być opublikowana na blogu, czy tam również jej nie publikujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest o tym w punkcie 4 regulaminu.:)Zaznaczone na czerwono.

      Usuń
  4. Właśnie o doprecyzowanie dot. bloga mi chodziło :)
    Już wiem, wiem - nigdzie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myslę, że pod pracami powinny byc umieszczone inforamacje z z czego została wykona praca. ostatnio miałam problem z ocena co z czego powstało (foto nie oddaje w 100% uroków dzieła) i niedoceniłam jednej pracy. wydawało mi sie, ze powstała z zupelnie czegos innego, wygladala na łatwą itp. dopiero po zakonczeniu konkursu, gdy dowiedzialam sie kto byl tworca, zerknelam na blog tej osoby i ze zdziwieniem stwierdziłam, ze jest to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zabawa do której juz się przyłączyłam . Pozdrawiam koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  7. Również się przyłączam:) Mam tylko małe zastrzeżenie, coś jest nie tak w adresie, na jaki należy wysłać pracę. Ciągle mi wyskakiwało, że błędny adres. Usunęłam kropkę na końcu i poszło, mam nadzieję, że o tą kropkę chodziło i mój mail dojdzie:)I fajne by było też dodanie opisu do każdej pracy, tak jak pisze Malina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, bardzo 'mądrze' postawiłam kropkę jak na końcu zdania. Już usunięta.

      UWAGA! Zawsze odpisuje na maile zgłoszeniowe więc jeśli takiego maila nie otrzymałyście po 24h to proszę wysłać pracę jeszcze raz.

      Usuń
  8. ja tez miałam problem z ta kropką

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział, baner umieściłam w pasku dolnym, gdzie umieszczam wszystkie banery, w regulaminie pisze, że ma być on w pasku bocznym, więc mam wątpliwość czy może tam zostać, czy przenieść go na pasek boczny?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział (wyślę w sobotę zdjęcie na maila)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam się do zabawy, banerek umieszczony e-mail wysłany :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Również przyłączam się do zabawy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na wyzwanie walentynkowe nie zdążyłam, ale tym razem się udało, więc z radością mogę powiedzieć, że biorę udział :) Banner oczywiście umieszczony na pasku bocznym ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam i zgłaszam swój udział :)banerek już jest! powodzenia wszystkim startującym ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja się zgłaszam :) Czekam tylko na odrobinę słońca żeby porobić zdjęcia i wysyłam. Banerek już u mnie wisi :)

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes