Nowy układ

Jak widać blogi zostały posegregowane w zakładkach na górze. Dodałam też nowe zgłoszenia.

Nowe osoby proszę korzystanie z formularzy w prawym pasku bocznym.
 
Osoby będące już w spisie proszę o sprawdzenie czy jesteście w danej zakładce. 
Jeśli Waszego bloga tam nie ma lub są jakieś błędy piszcie w komentarzach w danej zakładce.
Jeśli chcecie dodać do kolejnej zakładki to wejdźcie w nią i w komentarzu podajcie lik do swojego bloga.

Czeka mnie jeszcze kilka drobnych poprawek, ale już zbliżam się do końca pracy nad wyglądem spisu.

Udostępnij:

12 komentarzy :

  1. Jest coraz lepiej i lepiej;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podoba. Z zakładkami bardzo dobry pomysł. Szkoda, że zniknęło logo było bardzo sympatyczne i nadawało charakteru. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy wygląd bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie i czytelnie. Ja nadal proponuję zakładkę DIY i tam bardzo chciałabym się znaleźć z moim blogiem. Proszeeeee ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie będzie takiej zakładki, ponieważ na spisie będą zamieszczane DIY i to będzie stanowiło osobną zakładkę. A wszystkie blogi DIY zakwalifikują do misz masz bo w sumie tematyka jest tam różna.

      Usuń
    2. Rozumiem, dziękuję za odpowiedź i życzę powodzenia i wytrwałości:)

      Usuń
  5. Sprawdziłam i jestem tam gzie powinnam :) U siebie zmieniłam banerek na nowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. a może pojawiać się również tytuł w "Ostatnio na blogach"?

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes